Ozdoby Bożonarodzeniowe - obrazy

Lubię wystrój bożonarodzeniowy, więc musiałam zrealizować swoje wizje przyozdobienia domu z okazji tego święta i tak powstały obrazki do kuchni. Wykorzystałam do tego celu wydruki z drukarki laserowej i piasek wulkaniczny przywieziony na pamiątkę z Teneryfy.
Wydruki nakleiłam lekko rozcieńczonym klejem Vikol na wcześniej pomalowane na biało deseczki ze sklejki. Po całkowitym wyschnięciu deseczki polakierowałam lakierem akrylowym.
Piasek wymieszałam z lakierem akrylowym i klejem. Papkę naniosłam na brzeg deseczek i po wyschnięciu 3- krotnie polakierowałam obrazki. Na koniec zastosowałam lakier ze srebrnym brokatem w sprayu.
Tak obrazki prezentują się na ścianie:



Zadowolona z rezultatu postanowiłam wykonać jeszcze "zimowy" obraz do przedpokoju. Imitacja śniegu to pasta mojej produkcji. Wieniec bożonarodzeniowy i bałwanek są motywami z serwetki papierowej.


Komentarze