Szydełkowe wariacje - figurki, zwierzaki.


Jestem osobą, która lubi eksperymentować i uczyć się nowych rzeczy. Znalazłam u mamy motek brokatowego sznurka i nie bardzo wiedziałam jak go wykorzystać. Z pomocą przyszedł mi Internet. 

Aniołek z przodu


Aniołek z tyłu


Kupiłam czerwoną grubą nić poliestrową z myślą o świątecznych podkładkach pod talerze. Niestety nić ta okazała się bardzo niewydajna i cóż powstał w ten sposób czerwony aniołek. Nić bardzo ciężka w szydełkowaniu, zdecydowanie jej nie polecam. 


Nowa wersja aniołka 🙂 Wyjątkowo paskudna ta nić, palce bolą przy robieniu jak cholera, dobrze że się skończyła, nigdy więcej......


Mąż zażyczył sobie czarnego aniołka i tak powstał Anioł chroniący przed śmiercią.



Sowa z włóczki wykonana szydełkiem.



Kolejna zakładka do książki która zasiliła zbiórkę charytatywną :-)



Tym razem chusta, moja pierwsza. Włóczka połączenie wełny, moheru i akrylu. Robi się dobrze ale prucie to istna katorga.



Tak dla relaksu powstał mały kotek, wersja breloczkowa, która zasiliła skarbonkę na chore dziecko.


Prezenciki dla wnuczek. 




Komentarze